2.4.06

Liverpool

Ahir vespre vaig tornar de Liverpool. La jornada sobre traducció ha estat productiva. Hi vaig poder escoltar en Xavier Farré, n'Alfons Gregori i en Rich Mansell. Molt bé tots tres. Crec que compartim punts de vista, encara que només en Rich i jo els formalitzem de la mateixa manera. Per cert, aquí teniu tres congressistes a les 2h30 de la matinada a l'entrada de l'edifici de Modern Languages de la Universitat de Liverpool:

(Té secret: tornàvem a cercar l'equipatge després d'un magnífic sopar i una visita al pub).

Per cert que vaig trobar Liverpool canviada (hi havia estat fa ara quinze anys): més «ciutat», més viscuda, més passejadora. És possible que el temps, magnífic per al país i l'època, també hi ajudàs. Mirau quina vista tenia des de la meva habitació:

Etiquetes de comentaris: